Komfortowe przewozy autokarowe Kraków Katowice Jaworzno Rybnik Gliwice

Skontaktuj się z nami

    *Imię i nazwisko

    *Twój email

    *Wybierz temat

    *Treść wiadomości


    SIEDZIBA FIRMY

    INTER sp. z o.o.
    ul. Krakowska 30
    47-100 Strzelce Opolskie
    NIP: 7561953505

    ODDZIAŁ JAWORZNO

    INTER sp. z o.o.
    ul. Farna 2
    43-600 Jaworzno

    Tel.: 691-602-602
    Biuro Obsługi Klienta: bok@bus-inter.pl
    Adres e-mail: info@bus-inter.pl
    Facebook: Zobacz profil
    Wynajem autokarów: biuro@bus-inter.pl

    Jak można kupować w serwisie bileteria?

    W serwisie biletera można dokonywać zakupów dwiema drogami: anonimowo tj bez zakładanie konta. Oznacza to, że kupując bilety nie trzeba posiadać w naszym systemie żadnego konta. Wystarczy postępować wybrać połączenie, rodzaje biletów, podać swoje dane i zapłacić za bilety lub po wcześniejszym założeniu konta tzn, że trzeba najpierw dokonać rejestracji w naszym systemie, a później przed każdym zakupem zalogowanie się na własne konto.

    Co daje posiadanie konta i dokonywanie zakupu biletów będąc zalogowanym?

    Przede wszystkim łatwiejsze zarządzanie swoimi zakupami czyli listę zamówień, łatwiejsze zwroty biletów, możliwość bezpłatnej zmiany daty wyjazdu, możliwość wysłania po zakupie dodatkowy raz biletu SMS, łatwiejsze pobieranie biletów, faktur VAT oraz jej edycji. Ale to niejedyne udogodnienia! W przyszłości planujemy specjalne promocje dla zarejestrowanych użytkowników.

    Co zrobić aby się zarejestrować?

    Wystarczy wejść TUTAJ >>>, podać adres e-mail, na który zostanie założone konto, imię i nazwisko oraz opcjonalnie numer telefonu. To wszystko. Zajmuje to mniej niż 2 minuty!

    Zwrot biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika

    Wszystkie operacje są dużo prostsze jeżeli użytkownik posiada konto w naszym systemie i dokonuje zakupów będąc zalogowanym. Aby zwrócić bilet wystarczy zalogować się na własne konto i odnaleźć zamówienie, w którym znajdują się bilety, które mają zostać zwrócone. W szczegółach zamówienia obok przycisku pobierz bilet znajduje się rozwijana po kliknięciu lista gdzie będą dostępne czynności jakie można wykonać na danym bilecie. Jedną z nich jest możliwość zwrotu biletu. Po kliknięciu pojawi sie informacja o szczegółach zwrotu – cena biletu, wysokośc opłaty manipulacyjnej oraz wartość zwrotu. UWAGA: W tym momencie bilet został zwrócony i nie uprawnia do przejazdu! Kierowca nie będzie posiadał na swojej liście takiego biletu. Pieniądze wrócą na konto w ciągu 48h.

    Wybór połączenia z dostępnej listy

    Po wyszukaniu (jeżeli pomiędzy wybranymi punktami są dostępne kursy) – pojawi się lista połączeń. Przy każdym kursie znajdziesz informacje na temat: przewoźnika realizującego kurs, godziny i daty odjazdu oraz przyjazdu, czasu przejazdu, ceny. Klikając w przycisk zobacz szczegóły kursu można poznać szczegółowe informacje na temat kursu: listę przystanków, cennik biletów.

    Wybór ulg handlowych, ustawowych lub promocji

    W tym kroku można zmienić przystanek początkowy oraz końcowy w obrębie połączenia jakie zostało wybrane. W tym celu należy z rozwijanej listy wybrać nowy przystanek. W tym miejscu z rozwijanej listy możesz wybrać rodzaj biletu – bilet z ulgą handlową bądź ustawową. Po dokonaniu wszystkich czynności przejdź dalej do następnego kroku.

    Podanie danych kupującego oraz danych do Faktury VAT

    Jeżeli kupujesz anonimowo wypełnij wszystkie rubryki. Podaj imię oraz nazwisko, adres e-mail na jaki dostaniesz kupione bilety oraz obowiązkowy numer telefonu. Numer telefonu jest nam potrzebny aby skontaktować się z pasażerem w razie nieprzewidzianych i wyjątkowych sytuacji. Jeżeli chcesz otrzymać oprócz biletów PDF również bilet w formie SMS wciśnij przycisk TAK. Po wypełnieniu danych potrzebnych do zakupu poniżej znajduje się formularz danych do faktury VAT. Domyślnie faktura generuje na osobę prywatną na imię i nazwisko wpisane do zakupu. Jeżeli chcesz fakturę na pełne dane lub na firmę zaznacz odpowiedni wybór i wypełnij cały formularz.

    Podsumowanie zamówienia

    W tym kroku znajduje się podsumowanie zamówienia. Widoczny jest adres e-mail na jaki zostanie dostarczony bilet oraz numer telefonu (jeżeli wybrałeś, że chcesz otrzymać bilet w formie SMS. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij Przejdź do płatności zostaniesz przekierowany do szyfrowanych płatności systemu PayU.

    Płatność za pośrednictwem PayU

    Na szyfrowanej stronie PayU wybierz bank za pośrednictwem, którego chcesz dokonać bezpiecznej płatności lub wybierz płatność kartą. Po przeprowadzonej transakcji powrócisz do naszej strony ze statusem transakcji.

    Status zamówienia

    Po dokonanej płatności powrócisz na naszą stronę ze statusem płatności. W 99% przypadków bilety zostaną wygenerowane i wysłane w ciągu minuty na podany w zamówieniu adres e-mail (jeżeli kupowałeś będąc zalogowanym bilety pojawią się od razu na Twoim koncie). UWAGA:Jeżeli pomimo pozytywnej płatności nie doszły wiadomości e-mail z naszego serwisu koniecznie należy sprawdzić folder SPAM! Czasami może się zdarzyć, że restrykcyjne ustawienia konta pocztowego mogą przekierować nasze wiadomości do folderu SPAM. Jeżeli wybrany została opcja biletu na SMS kilkanaście sekund po zakupie dostarczony zostanie SMS z biletem.

    Pobranie biletu kupionego poprzez zarejestrowane konto użytkownika

    Kupując bilet będąc zalogowanym użytkownikiem, który posiada u nas konto wszystkie operacje są dużo prostsze oraz łatwiejsze. Dotyczy to również pobierania biletów. Zaloguj się na własne konto i odnajdź zamówienie, z którego chcesz pobrać bilety. Po kliknięciu w zamówienie pokaże się okienko ze szczegółami zamówienia – w dolnej części ekranu znajduje się przycisk pobierz bilet – po kliknięciu rozpocznie się pobieranie biletu.

    Kupuj wygodnie i szybko bilety autobusowe

    Uwaga – zmiany

    Od 01.01.2021 wszystkie odjazdy z Dworca Autobusowego przy ul. P. Skargi zostały przeniesione na Międzynarodowy Dworzec Autobusowy ul. Sądowa 5 – szczegóły w rozkładach jazdy.

    BILETY MIESIĘCZNE
    Informujemy, że zamówienie na zakup biletu miesięcznego linii Katowice-Kraków, Gliwice-Kraków, Rybnik-Katowice należy składać mailowo na adres: biuro@bileteria-online.pl