SIEDZIBA FIRMY
INTER sp. z o.o.
ul. Krakowska 30
47-100 Strzelce Opolskie
NIP: 7561953505
ODDZIAŁ JAWORZNO
INTER sp. z o.o.
ul. Farna 2
43-600 Jaworzno
Tel.: 691-602-602 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
Biuro Obsługi Klienta: bok@bus-inter.pl
Adres e-mail: info@bus-inter.pl
Facebook: Zobacz profil
Wynajem autokarów: biuro@bus-inter.pl
W serwisie biletera można dokonywać zakupów dwiema drogami: anonimowo tj bez zakładanie konta. Oznacza to, że kupując bilety nie trzeba posiadać w naszym systemie żadnego konta. Wystarczy postępować wybrać połączenie, rodzaje biletów, podać swoje dane i zapłacić za bilety lub po wcześniejszym założeniu konta tzn, że trzeba najpierw dokonać rejestracji w naszym systemie, a później przed każdym zakupem zalogowanie się na własne konto.
Przede wszystkim łatwiejsze zarządzanie swoimi zakupami czyli listę zamówień, łatwiejsze zwroty biletów, możliwość bezpłatnej zmiany daty wyjazdu, możliwość wysłania po zakupie dodatkowy raz biletu SMS, łatwiejsze pobieranie biletów, faktur VAT oraz jej edycji. Ale to niejedyne udogodnienia! W przyszłości planujemy specjalne promocje dla zarejestrowanych użytkowników.
Wystarczy wejść TUTAJ >>>, podać adres e-mail, na który zostanie założone konto, imię i nazwisko oraz opcjonalnie numer telefonu. To wszystko. Zajmuje to mniej niż 2 minuty!
Wszystkie operacje są dużo prostsze jeżeli użytkownik posiada konto w naszym systemie i dokonuje zakupów będąc zalogowanym. Aby zwrócić bilet wystarczy zalogować się na własne konto i odnaleźć zamówienie, w którym znajdują się bilety, które mają zostać zwrócone. W szczegółach zamówienia obok przycisku pobierz bilet znajduje się rozwijana po kliknięciu lista gdzie będą dostępne czynności jakie można wykonać na danym bilecie. Jedną z nich jest możliwość zwrotu biletu. Po kliknięciu pojawi sie informacja o szczegółach zwrotu – cena biletu, wysokośc opłaty manipulacyjnej oraz wartość zwrotu. UWAGA: W tym momencie bilet został zwrócony i nie uprawnia do przejazdu! Kierowca nie będzie posiadał na swojej liście takiego biletu. Pieniądze wrócą na konto w ciągu 48h.
Po wyszukaniu (jeżeli pomiędzy wybranymi punktami są dostępne kursy) – pojawi się lista połączeń. Przy każdym kursie znajdziesz informacje na temat: przewoźnika realizującego kurs, godziny i daty odjazdu oraz przyjazdu, czasu przejazdu, ceny. Klikając w przycisk zobacz szczegóły kursu można poznać szczegółowe informacje na temat kursu: listę przystanków, cennik biletów.
W tym kroku można zmienić przystanek początkowy oraz końcowy w obrębie połączenia jakie zostało wybrane. W tym celu należy z rozwijanej listy wybrać nowy przystanek. W tym miejscu z rozwijanej listy możesz wybrać rodzaj biletu – bilet z ulgą handlową bądź ustawową. Po dokonaniu wszystkich czynności przejdź dalej do następnego kroku.
Jeżeli kupujesz anonimowo wypełnij wszystkie rubryki. Podaj imię oraz nazwisko, adres e-mail na jaki dostaniesz kupione bilety oraz obowiązkowy numer telefonu. Numer telefonu jest nam potrzebny aby skontaktować się z pasażerem w razie nieprzewidzianych i wyjątkowych sytuacji. Jeżeli chcesz otrzymać oprócz biletów PDF również bilet w formie SMS wciśnij przycisk TAK. Po wypełnieniu danych potrzebnych do zakupu poniżej znajduje się formularz danych do faktury VAT. Domyślnie faktura generuje na osobę prywatną na imię i nazwisko wpisane do zakupu. Jeżeli chcesz fakturę na pełne dane lub na firmę zaznacz odpowiedni wybór i wypełnij cały formularz.
W tym kroku znajduje się podsumowanie zamówienia. Widoczny jest adres e-mail na jaki zostanie dostarczony bilet oraz numer telefonu (jeżeli wybrałeś, że chcesz otrzymać bilet w formie SMS. Jeżeli wszystko się zgadza kliknij Przejdź do płatności zostaniesz przekierowany do szyfrowanych płatności systemu PayU.
Na szyfrowanej stronie PayU wybierz bank za pośrednictwem, którego chcesz dokonać bezpiecznej płatności lub wybierz płatność kartą. Po przeprowadzonej transakcji powrócisz do naszej strony ze statusem transakcji.
Po dokonanej płatności powrócisz na naszą stronę ze statusem płatności. W 99% przypadków bilety zostaną wygenerowane i wysłane w ciągu minuty na podany w zamówieniu adres e-mail (jeżeli kupowałeś będąc zalogowanym bilety pojawią się od razu na Twoim koncie). UWAGA:Jeżeli pomimo pozytywnej płatności nie doszły wiadomości e-mail z naszego serwisu koniecznie należy sprawdzić folder SPAM! Czasami może się zdarzyć, że restrykcyjne ustawienia konta pocztowego mogą przekierować nasze wiadomości do folderu SPAM. Jeżeli wybrany została opcja biletu na SMS kilkanaście sekund po zakupie dostarczony zostanie SMS z biletem.
Kupując bilet będąc zalogowanym użytkownikiem, który posiada u nas konto wszystkie operacje są dużo prostsze oraz łatwiejsze. Dotyczy to również pobierania biletów. Zaloguj się na własne konto i odnajdź zamówienie, z którego chcesz pobrać bilety. Po kliknięciu w zamówienie pokaże się okienko ze szczegółami zamówienia – w dolnej części ekranu znajduje się przycisk pobierz bilet – po kliknięciu rozpocznie się pobieranie biletu.
1. Informujemy, że bilety na połączenia sezonowe Łeba, Mielno, Ustrzyki Górne można zakupić tylko na platformie sprzedażowej www.flixbus.pl.
Bilety zakupione dotychczas w sklepie bileteria-online.pl będą realizowane bez zmian.
Autobusy obsługujące trasy będą w barwach FlixBus.
2. Katowice-Kraków - przypominamy, że połączenia realizowane są co godzinę od 6:00 do 21:00, 7 dni w tygodniu.
Zarząd Inter sp. z o.o.